TAGASTUSÕIGUS

E-poest ostetud kaubad saab soovi korral tagastada. Tagastusõigus kehtib 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest ning seda ka juhul, kui tegemist ei ole puudusega kaubaga.

Esita tagastamisavaldus

Kaupade tagastamisel saada meile sellekohane teade e-postile info@kleer.ee ning märgi ära tagastatavad tooted ja nende kogused.

Tagastamine pakiautomaadist või postkontorist

Soovitame kauba tagastada algses transpordipakendis. Selleks, et veenduda kauba sobivuses, omadustes ja toimimises, on kliendil lubatud kaubaga tutvuda ja seda proovida viisil, nagu seda on lubatud tavapäraselt teha poes. Selle käigus tuleb tagada, et kauba ja selle pakendi seisukorda ei halvendataks.

Kõik, mis ületab kauba muul viisil kasutamist, kui seda on tavapäraselt lubatud teha poes, ja selle tulemusena kauba halvenemise põhjustamist, annab müüjale õiguse jätta ostuhind tagastamata.

14-päevane tagastamisõigus ei kehti kauba puhul, mis on kiiresti riknev või vananev; suletud pakendiga asjadele, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui pärast kohaletoimetamist on pakend avatud (nt kosmeetikatooted, parfüümid); tootekomplektidele, mis on segatud või ühendatud mingi teise toote või kaubaga nii, et neid ei saa enam teineteisest eraldada. Tagastamisega seotud posti-või kullerikulu kannab klient, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.

Tagastatavad kaubad läheta Omniva, Itella Smartposti või DPD pakiautomaadi kaudu meile (saajaks Kleer) asukohaga Tatari Omniva, Itella Smartposti või DPD pakiautomaat. Täiendavat infot saad telefoni teel: +372 56694194 (E-R 9.00-16.00). Külmal aastaajal (mil välistemperatuur langeb alla nulli) tuleb külmumist kartvad tooted tagastada ainult siseruumis asuva pakiautomaadi kaudu, st siseruumi Itella Smartposti kaudu.

Kleer tagastab ostusumma

Raha tagastatakse esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasusid. Kaardimakse korral tagastatakse summa läbi Maksekeskuse, mille kaudu kaardimakse tehti.

Lepingust taganemiseks loetakse ka juhud, kus klient ei võta kaupa välja postiautomaadist 10 kalendripäeva jooksul. Tagastame sellistel juhtudel ostusumma (ilma postikuluta) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul.

Tagastatava ostusumma vähendamine seoses kauba väärtuse vähenemisega

Kõik, mis ületab kauba muul viisil kasutamist, kui seda on tavapäraselt lubatud teha poes, ja selle tulemusena kauba halvenemise põhjustamist, annab müüjale õiguse jätta ostuhind tagastamata.