Kuidas osta?
Kleer e-poest leiad rahvusvaheliselt hinnatud kaubamärkide ilutooteid. Valik on suur ning ostude sooritamine on siin lihtne, mugav ja turvaline.
Ostes logi end esmalt sisse ning vali e-poest välja sobivad tooted ja salvesta need ostukorvi. Soodustused arvutatakse automaatselt ostukorvis. Ostude eest tasumisel vali kohaletoimetamiseviis, maksa kauba eest pangalingi kaudu või pangakaardiga ning vajuta peale tasumist kindlasti ka linki "Tagasi kaupmehe juurde". Ostu kinnituseks saabub Sinu e-postiaadressile arve.

Kuidas leian üles huvipakkuvad tooted?
Esmase valiku toodete juurde liikumiseks saad teha e-poe päiseribalt valides tootekategooria ning liikudes edasi valitud teema alamlehele. Alamlehelt omakorda saab edasi liikuda huvipakkuva tootekategooria või brändi juurde. Sobiva toote leidmiseks võid kasutada ka otsinguakent, kirjutades sinna märksõna või toote nime või toote EAN-koodi.
Tootega lähemalt tutvumiseks klikka pildile, misjärel avaneb tooteleht vajaliku lisainfoga. Kui toode Sulle sobib, siis salvesta see ostukorvi. Seejärel võid jätkata teiste toodete valimist või alustada ostukorvis ostu vormistamist.
 
Kas saan e-poes soodustust?
Soodustuse saamiseks logi end enne ostu eest tasumist kleer.ee keskkonda sisse ning nii kehtivad Sulle e-poes püsikliendi eelised:
  • saad alati ostudelt 5 % püsisoodustust,
  • iga viimase 12 kuu jooksul kulutatud 200 € pealt kingime sulle -1 % lisaallahindlust järgmiselt ostult;
  • kui viimase 12 kuu jooksul oled ostnud Kleerist kaupu 1000 € või enam, saad -5 % lisaallahindlust (ehk kokku -10 % allahindlust)
Lisaks saad lisaboonust teenida hakates meie Facebooki ja/või Instagrammi jälgima, jagades Kleeri postitusi sotsiaalmeedias, kirjutades toodetele tagasisidet või kutsudes teisi ülesse liituma meie lojaalsusprogrammiga.
 
Kleer.ee keskkonda sisse logides saad vormistada tellimused kiirelt ja mugavalt, sest Sinu andmed on meie keskkonnas juba salvestatud.
 
Kui kaua on mul e-poes ostu tegemiseks aega?
Seda, kui palju täpselt on Sul ostu vormistamiseks aega jäänud, näitab ajaloendur ostukorvi vaates. Ostukorvi salvestatud toode kustutatakse ostukorvist 30 minuti möödumisel selle valimisest, kuid piiratud kogusega kampaaniatoodete korral võib ostu vormistamise aeg olla lühem. Viimasel juhul saad infot ajaloendurilt. Ostukorvi lisatud toode ei ole sulle broneeritud ning toote olemasolu kontroll tehakse enne ostu eest tasumist ning toode broneeritakse maksmise ajaks. Ostukorvi toote lisamisel või muudatuste tegemisel alustab ajaloendur uuesti algusest.
 
Kui palju kaupa tohib ühekorraga e-poest tellida?
Selliseid piiranguid ei ole. Kui tellid korraga väga palju kaupa, siis võidakse see pakendada mitmesse pakki, kuid saad selle vormistada ühe tellimusena. Mõne toote juures võib olla piiratud korraga ostetavate toodete kogus.
 
Kuidas saan ostude eest tasuda?
Meie e-poest saad tooteid turvaliselt osta pangalinkide kaudu Eesti internetipankades, mille ikoonid on nähtavad tasumise etapis. Lisaks saab tasuda deebet- ja krediitkaartidega Visa, MasterCard ja Maestro. Kleer.ee e-poes tehtavate ostude makseandmed on alati kaitstud SSL turbega ja maksed toimuvad vastava teenusepakkuja turvalistes serverites. Krediitkaardimaksetel on 3-D Secure teenus, millega kaasneb isikutuvastus internetipangas. Kleer.ee e-poe operaator ei töötle ega salvesta Sinu pangakaardi andmeid.Kõik makseandmed, sealhulgas makselinkide andmed, vahendab pangani Maksekeskus AS.
 
Kuhu saan kaubad tellida ja palju see maksab?
Kleer e-poest ostes võid kaubad tellida Omniva, Itella Smartposti või DPD pakiautomaati või DPD kullerteenust kasutades otse soovitud aadressile. Kaupa saab e-poest tellida Eestisse. Omniva, Itella Smartposti või DPD pakiautomaati tellides lisandub hinnale kohaletoimetamistasu 3.99 €. Alates 49 € suuruse tellimuse korral on pakiautomaat tasuta.DPD kullerteenuse kasutamisel lisandub hinnale kohaletoimetamistasu 4.99 €.
 
Kui kiiresti tellitud tooted minuni jõuavad?
Omniva, Itella Smartposti või DPD pakiautomaatidesse jõuab ostetud kaup ostu sooritamisele järgnevast tööpäevast 2-7 tööpäeva jooksul. Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitame Sind SMS-teatega.
DPD kullerteenuse kasutajatele toimetatakse kaubad kohale 2-7 tööpäeva jooksul otse tellimuses märgitud aadressile tööpäevadel ajavahemikus kell 9.00-16.30. Kullerteenuste puhul võetakse kliendiga enne kauba kohaletoimetamist ühendust SMS-teatega. Kauba üleandmise täpse kellaaja lepib kuller Sinuga enne kauba kohaletoimetamist telefoni teel kokku.
 
Mille alusel kaubad kättesaamisel väljastatakse?
Pakiautomaati tellides saadetakse ukse avamiseks Sinu mobiilile unikaalne uksekood. Pakiautomaadi puutetundlikult ekraanilt leiad juhised koodi sisestamiseks ja pakilaeka avamiseks.

Mida teha, kui tasusin kauba eest, kuid ei saanud e-kirjaga kinnituskirja?
Palume Sul anda probleemist teada meie klienditeenindusele saates e-postiaadressile info@kleer.ee enda ja ostutehingu andmed.
 
Mis juhtub, kui ma ei saa kaubale kohe järgi tulla?
Kui Sa ei võta kaupa pakiautomaadist vastu 10 kalendripäeva jooksul, loetakse, et oled lepingust taganenud ning me tagastame Sulle ostusumma, millest on maha võetud postikulu. Raha tagastatakse esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul.
 
Kas e-poest ostetud kaupa saab tagastada?
Loomulikult on Sul õigus e-poest ostetud kaup 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest tagastada ning seda ka juhul, kui tegemist ei ole puudusega kaubaga. Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis ja rikkumata. Kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (nt avatud pakendiga kosmeetika ja parfüümid) 14-päevane taganemisõigus ei kehti.
 
Mida kaupade tagastamiseks pean tegema?

Kaupade tagastamisel saada meile sellekohane teade e-postile info@kleer.ee ning märgi ära tagastatavad tooted ja nende kogused. Seejärel läheta kaubad Omniva, Itella Smartposti või DPD pakiautomaadi kaudu meile (saajaks Kleer) asukohaga Tatari Omniva, Itella Smartposti või DPD pakiautomaat. Täiendavat infot saad telefoni teel: +372 56694194 (E-R 10.00-16.00).

Kas kaupu on võimalik vajadusel ümber vahetada?
Sama tehingu raames tooteid ümber vahetata ei saa. Leides e-poest uue ja sobivama toote, saad teha uue ostu, selle eest tasudes. Mittesobivad tooted saad 14 päeva jooksul tagastada ja seejärel tagastatakse kaupade eest tasutud summa.
 
Kus saan tutvuda e-poe tingimustega?
Kleer e-poe müügitingimused leiad siit.