Floridas asuv kaubamärk Blinc tutvustas 1999. aastal maailmale läbimurdelist toru moodustavat ripsmetušši ja on sellest ajast alates välja pakkunud mitmesuguseid tooteid, mis ei määri, ei tuhmu, ei pudene ega valgu laiali, kuid mida on...
Loe edasi >
Floridas asuv kaubamärk Blinc tutvustas 1999. aastal maailmale läbimurdelist toru moodustavat ripsmetušši ja on sellest ajast alates välja pakkunud mitmesuguseid tooteid, mis ei määri, ei tuhmu, ei pudene ega valgu laiali, kuid mida on lihtne ja mugav eemaldada. Need tooted on loodud püsima terve päeva ja see kosmeetika võib teid kindlalt saata juhatuse koosolekuruumist pilatese trenni ja õhtuks linna peale. Pärast rõõmupisaraid, 16-tunnist lendu ja isegi maratoni finišijoone ületamist tehtud fotol jääb Blinci meik muutumatuna paigale, et saaksite särada.
< Sulge